Suomalainen Markku-liitto ry:n puheenjohtajana toimii Markku Rimpelä. Markku-liiton perinteen mukaisesti hän kantaa myös ylimarkun arvonimeä. Markulta voit kysyä Markku-liittoon sekä liiton toimintaan liittyvistä asioista.

Jäsenasiat

Jos sinulla on kysymyksiä liittyen jäsenyyteesi, lähetä postia Markku Ruokolaiselle yllä olevaan osoitteeseen. Jos asiasi koskee liittymistä Markku-liiton jäseneksi, katso ensin sivu "Jäseneksi". Sieltä löydät kaiken tarvittavan tiedon liittymisestä ja sähköisen jäsenhakemuslomakkeen.

Verkkosivut

Sivustoomme liittyvissä kysymyksissä ja palautteissa oikea kontakti on Markku Järvelin. Viestit hänelle yllä olevaan osoitteeseen.

Tuotetilaukset

Markku-liiton tuotteita koskevat tilaukset ja kysymykset voit lähettää yllä olevaan osoitteeseen.

Ilmoittautuminen tapahtumiin

Informaatio ja ilmoittautuminen tuleviin tapahtumiin julkaistaan Markku-liiton sivuilla yleensä noin pari kuukautta ennen tapahtuman ajankohtaa. Tapahtumasivulle pääset tuolloin etusivulle sijoitettavasta tapahtumabannerista. Tapahtumatietojen ja ilmoittautumisen julkaisu synkronoidaan jäsenkirjeen postittamiseen, eli tapahtumasivut julkaistaan viimeistään kirjeiden lähettämisen aikaan.
Jos osallistut tapahtumiin, on ilmoittautumisen useimmiten välttämätöntä. Markunpäivänjuhlaan ja Syyspäivään tulijoille ilmoittautuminen on pakollista käytännön logistiikan, kuten tila- ja bussivarausten vuoksi.
Ilmoittautuminen tapahtuu ensisijaisesti tapahtumasivulta löytyvällä sähköisellä lomakkeella. Jos jostakin syystä et pysty sitä käyttämään, voit ilmoittautua sähköpostitse yllä olevaan osoitteeseen. Muista antaa kaikki pyydetyt ilmoittautumista koskevat tiedot.

25.4.2017-25.4.2018

Suomalainen Markku-liitto ry:n hallitus vastaa yhdistyksen toimintaan liittyviin kysymyksiin ja tiedusteluihin. Pyrimme vastaamaan myös puheluihin, mutta on toivottavaa, että yhteydenotot tehdään ensisijaisesti sähköpostitse yllä annettuihin osoitteisiin.

Markku Rimpelä
puheenjohtajamarkku