Söörlapaset

Viileiden ja pimeän tullen - lämpimät ja heijastavat Söör-lapaset

Lämmin se tekee hyvää Söör Markunkin käsille. Aidosta merinovillasta Suomessa neulotut villalapaset ja -käsineet lämmittävät ja lapasten/sormikkaiden oikean puoleisessa parissa kämmenpuolella olevalla SÖÖR!-tekstillä tervehdit näppärästi kättä nostamalla! SÖÖR!-teksti ja vasemmassa sekä oikeassa kädessä olevat tutut aurinko- ja oravakuviot ovat heijastinmateriaalia, joten saat myös lisäannoksen turvallista näkyvyyttä pimeään vuodenaikaan.

Sekä lapasissa että sormikkaissa on molemmissa pareissa selkäpuolella Markku-liiton orava ja aurinkodesign.

Moikon Moi-lapasista Söör-versio

Suomalaisen Moikon moikkauslapaset valloittavat maailmalla. Aivan vastikään eli kesällä 2017 ne saivat kunniamaininnan kansainvälisessä Red dot -muotoilukilpailussa korkeatasoisesta suunnittelusta. Nyt näistä moikkauslapasista tehdään Markku-liitolle oma moikkauslapanen - tietysti Söör Markkujen reimalla SÖÖR!-tervehdyksellä varustettuna ja muutoinkin liiton tunnuksin varustettuina.

Saatavilla kolme erilaista mallia
Moikon ja Markku-liiton villalapasia on tarjolla kolmea erilaista vaihtoehtoa:

-yksinkertainen villaneuloslapanen (koot M, L, XL)

-kaksinkertainen villaneuloslapanen (paksumpi ja siksi lämpimämpi), (koot M ja L)

-yksinkertainen sormikasmallinen (koot M ja L)

Värivalintoina kaikissa ovat MUSTA ja VIININPUNAINEN.

Oikealla kädellä moikataan! Sormikkaiden ja lapasten oikean käden parin kämmenpuolella on SÖÖR!-tervehdys.

Tilauksia otetaan vastaan lokakuun loppuun

Söör-lapasten toteutus vaatii yhteensä sadan parin kokonaistilauksen. Markunpäivänjuhlan aikaan tehtiin jo nelisenkymmenen parin tilaukset, joten jos saamme lokakuun loppuun mennessä puuttuvat kuutisenkymmentä paria lisää, tilaus toteutuu. Tilattujen lapasten/sormikkaiden toimitus on vuoden lopussa ja Moiko on luvannut, että ne ehtivät hyvin pukinkonttiin.

Hinnat Söör-lapasille:

Lapanen, yksinkertainen neulos 34 €

Lapanen, kaksinkertainen neulos 43 €

Sormikas, yksinkertainen neulos 34 €

Toimitus postitse. Posti- ja toimituskulut (6,50 €) lisätään hintaan.