XIX Syyspäivä

Markku-liiton 19. Syyspäivä lauantaina 28.10.2017

"Syksyn päivä kirkas on, kun liiton miehet jälleen kohtaa, kättä paiskataan!"Markku-liiton tunnuskappaleesta Aurinko paistaa aina Markuille.

Syyspäivä Lohjalla odottaa! Viimeksi syyspäiväiltiin kaksi vuotta sitten Mikkelissä, sillä viime syksynä juhlittiin Markku-liiton 20 vuoden taivalta. Nyt ollaan sitten taas normaalin toiminnan rytmissä ja Lohjalla Uudellamaalla kohtaamme kättä paiskaten lokakuun lopussa. Samalla hyödynnetään taas vuoden pisin yö, eli kellojen siirron tuottama lisätunti.

Tervetuloa kaikille ilmoittautuneille. Ilmoittautuminen Syyspäivään on suljettu. Mahdollisia peruutuspaikkoja tapahtumaan voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta
Näyttökuva 2017-10-11 kello 23.10.27

Syyspäivän virallinen osuus ohjelmineen on perinteiseen tapaan lauantaina, mutta koska iso osa meistä saapuu kaveeraamaan jo perjantaina, olemme neuvotelleet majoituspaikkaan, Kylpylähotelli Päiväkumpuun Karjalohjalle edullisen majoituksen molemmille viikonlopun öille.

Lohjan Syyspäivän ohjelmaan kuuluu tutustuminen paikalliseen Ciderbergin viinitilaan ja Tytyrin elämyskaivokseen. Aikaa on myös rentoutua saunan ohella hotellin kylpylässä. Illalla syödään yhdessä ja sen päälle tanssit hotellin viihderavintolassa. Ohjelman alussa saadaan vieraaksi Lohjan kaupunginjohtaja.

Syyspäivän ohjelma 27.-28.10.2017 Karjalohja/Lohja

Suomalainen Markku-liitto maksaa osallistujien bussikuljetukset ohjelmakohteisin, pääsymaksut ja opastukset.

Päivän ateriat

Päivän aikana on tarjolla keittolounas, viinitilalla iltapäiväkahvit suolaisen kera ja buffet illalla hotellin ravintolassa. Yöpyjille on luonnollisesti aamiainen hotellissa. Keittolounas ja aamiainen kuuluvat majoituksen hintaan, viinitilan kahvitus ja buffet menevät omasta pussista.

Tervetuloa Syyspäivään 28.10.2017!
Sitä odotellessa, keksitkö vastauksen tähän Lohjan Syyspäivän ohjelmaan liittyvään kysymykseen:

Mikä yhdistävä tekijä on viinitilalla ja kaivoksella?

Vastaus annetaan Syyspäivässä.

Sijaintitiedot

Varmista reittisi perille!

Kylpylähotelli Päiväkumpu sijaitsee Karjalohjalla. Karjalohja on eri paikka kuin Lohjan keskusta. Karjalohjakin sijaitsee Lohjan kunnassa, mutta se on Lohjanjärven länsipuolella, kun Lohjan keskusta on puolestaan järven itäpuolella.

Alla oleva linkki avaa Kylpylähotelli Päiväkummun sivustosta tiedot hotellin sijainnista, ajo-ohjeet ja tietoa julkisesta liikenteestä.