Markku, tee tämän päivän paras teko: Liity Suomalaiseen Markku-liittoon!

1. Avaa jäsenhakemus, täytä lomake, tarkista että antamasi tiedot ovat oikein ja lähetä hakemus.

Jäsenhakemuslomaketta viimeistellään. Ilmoittautuminen avautuu pian. ×

2. Kun jäsentiedot on käsitelty, lähetämme sinulle joko sähköisesti tai postitse maksutiedot liittymisvuoden jäsenmaksun maksamiseksi. Jatkossa kunkin kalenterivuoden jäsenmaksu maksetaan syyspostituksen yhteydessä toimitettavin maksutiedoin. Kun jäsenmaksu on saapunut Markku-liiton tilille, kirjaamme tietosi jäsenrekisteriin ja lähetämme sinulle ohjeet, miten jatkossa tarkistaa ja tarvittaessa korjata jäsenrekisterissämme olevia tietoja.

3. Jäsenmaksu on yli 18-vuotiailta 20 euroa vuodessa. Nuoremmilta Markuilta jäsenmaksu on 10 euroa vuodessa. Jäsenmaksut ovat voimassa toistaiseksi.

4. Kun yhteystiedoissasi tapahtuu muutoksia, tee vastaavat muutokset verkossa Markku-liiton jäsenrekisteriin. Jos et halua itse muokata jäsentietojasi, voit lähettää muutokset sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat(at)markkuliitto.fi.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta toimia Internetin kautta, voit lähettää jäsenhakemuksen ja jatkossa jäsentietojen muutokset postitse osoitteeseen:

℅ Markku Ruokolainen
Rantakatu 6
15300 LAHTI

On ensiarvoista muistaa etenkin osoitemuutokset ja sähköpostiosoitemuutokset! Vain oikeat yhteystiedot varmistavat jäsenpostisi ja jäsentiedotteiden perilletulon.