ETUSIVUMARKKU-LIITTOTOIMINTAHISTORIATUOTTEETYHTEYSTIEDOT
Tämä kirja julkaistiin vuosikymmen sitten...

tuotteet_markkukirja_iso

...ja nyt sille on tulossa jatkoa:

Markku-liiton uudempi historia vuosista 2006-2016

Tee nyt ennakkotilaus ja varmista itsellesi Markku-liiton historian kakkososa!

Ennakkotilauksia on tällä hetkellä hieman yli sadan kirjan verran ja tilaajia noin 90 Markkua (tilanne maaliskuun alussa 2016). Markku-liiton jäsenmäärä n. 1700 Markkua mahdollistaa onneksi vielä aika monta lisätilausta. Kirjan kustannusten (kirjoitustyö, taitto ja painaminen) kattamiseksi tarvitaan yhteensä suunnilleen kolmensadan kirjan ennakkotilaus. Anna mahdollisuus kirjalle, joka ikuistaa Suomen suurimman etunimiyhdistyksen tarinan vuodesta 2006 vuoteen 2016. Tee ennakkotilaus mahdollisimman nopeasti.

Napsauta auki ennakkotilauslomake ylhäällä vasemmalla olevasta ENNAKKOTILAUS-linkistä, täytä se ja lähetä.

Kirjan kappalehinta tulee olemaan todennäköisesti 43 - 48 euroa riippuen kokonaistilausmäärästä ja painoksen koosta. Jos kappalehinta nousee yli 48 euron, pyydämme tilaajilta suostumuksen hinnan nousulle. Jos emme saa niitä, hanke raukeaa.

HUOM! Jos ennakkotilauksia tuleekin YLI ODOTUSTEN eli tilausmäärä ennakkotilausten osalta nousee 350-400 kirjaan, kirjan hinta laskee 43 eurosta alle neljäänkymmeneen euroon. Hintaa voidaan laskea myös, jos saamme haussa olevaa avustusta tai löydämme kumppaneita tukemaan kirjan julkaisua. Ulkopuolinen tuki voisi mahdollistaa projektin aloittamisen myös tässä ilmoitettua pienemmillä ennakkotilausmäärillä.

TARVITTAESSA KIRJAN JULKAISUA MYÖHENNETÄÄN

Jos ennakkotilauksien kokonaismäärä on karkeasti kolmesataa Markun päivän aikaan, meillä on vielä mahdollisuus saa kirja julkaistua tämän vuoden aikana. Jos määrä jää pienemmäksi mutta on selvästi kasvanut, hanke elää edelleen, ja yritämme kaikkemme, että päästäisiin tuohon noin 300 kirjan ennakkotilausmäärään. Tällöin kirjan julkaisua myöhennetään vuoteen 2017.

Jos Markun päivän jälkeenkään ennakkotilausmäärä ei osoita riittävää kasvua, pidätämme oikeuden luopua kirjaprojektista kokonaan. Kirjaprojektin mahdollinen lopetuspäätös ilmoitetaan kaikille ennakkotilaajille ja tilaus raukeaa.

Markku on ainutlaatuinen. Markku-liitto on ainutlaatuinen. Ainutlaatuinen tulee olemaan myös uusi historiikki! Tehdään siitä totta tilaamalla - ja tilausmääräähän ei ole rajoitettu!

15markku3

Suomalainen